Systeem en netwerkbeheer
Ontdek de voordelen van systeem en netwerkbeheer bij LEF ICT
Ervaren Servicedesk
Direct een systeembeheerder aan de lijn
Transparant
Altijd inzicht in werkzaamheden via ons servicedesk portal
Overzichtelijke verzamelfacturen
Alle details direct op de factuur, wél zo overzichtelijk.
Beheercontracten
Beheer voor een vaste prijs per maand
Geen eigen systeembeheerder in dienst en toch maximale zekerheid in uw ICT? Heeft u behoefte aan een achtervang of specifieke kennis voor uw systeembeheerder? Kiest u er bewust voor om het beheer van uw ICT uit te besteden? Of heeft u behoefte aan tijdelijk extra capaciteit?
Met het uitbesteden van uw systeembeheer aan LEF verzekert u zich van een goede zorg voor uw ICT omgeving. Dit doen wij onder andere door onze proactieve Monitoring Tool in te zetten. De Tool bewaakt alle vitale processen continue en afwijkingen worden automatisch en direct gesignaleerd. Wij grijpen daarop meteen in, of melden dit bij u zodat u zelf onmiddellijk kunt ingrijpen. Op basis van waarnemingen, checklists, servicepacks, patches en upgrades nemen wij alle benodigde maatregelen om de beschikbaarheid van uw server-omgeving en bijbehorende componenten te garanderen.
Onze ervaren systeembeheerders installeren hard- en software, regelen en controleren back-ups, installeren updates en spreken actuele ICT-zaken met u door. Onze communicatie met u is direct en duidelijk. We doen ons best om u vooral op hoofdlijnen te informeren zonder overvloed aan technische termen. Wij spreken dus gewoon Nederlands (of Engels, of Duits.. ) als u dat wilt.
Type dienstverlening
Of u kiest voor ad-hoc support of één van onze beheercontracten, u krijgt dezelfde service en hoge mate van betrokkenheid. Alleen de manier van facturatie is anders.
*SLA staat voor Service Level Agreement en omvat de afspraken en manier hoe wordt omgegaan met incidenten, onderhoud en reactietijden.
Meer weten over ons beheer?
Neem contact met ons op en we vertellen u er graag meer over.