LEF ICT is specialist op het gebied van vaste telefonie. Met onze betrouwbare en zeer flexibele telefonie oplossing zorgen wij ervoor dat uw bedrijf altijd en overal bereikbaar is. Wij kunnen onze oplossingen geheel op maat voor u inrichten, geheel naar al uw wensen.

Gratis functionaliteiten


Flexibel schakelen

Hier beheert u uw eigen bereikbaarheid. Geef aan op welk toestel u bereikbaar bent. Dit doet u eenvoudig zelf via de PC.

Voicemail naar e-mail

Met deze optie kunt u uw voicemail als email ontvangen. U kan deze dan op elk apparaat afluisteren of makkelijk opslaan.

Bellen met de App

Met onze app belt u met uw zakelijke vaste nummer uit vanaf uw mobiele telefoon. De app functioneert eigenlijk precies zo als u gewend bent van uw bureau toestel, zoals bijvoorbeeld doorschakelen, in de wacht zetten etc. Het gebruik van de App is zelfs helemaal gratis.

Beheer Online

Met deze functionaliteit kunt u snel en eenvoudig de bereikbaarheid van uw bedrijf en collega’s beheren. U kunt hier ook de alle gevoerde gesprekken inzien en de factuurdetails bekijken.

Belgroepen

Met deze functionaliteit geeft u aan hoe uw bedrijf bereikbaar moet zijn. Wilt u dat bijvoorbeeld alle toestellen tegelijk overgaan bij een inkomend gesprek, of alleen per afdeling? U kunt het allemaal geheel naar eigen wens inrichten.

Realtime statistieken

Met deze feature krijgt u inzicht in de bereikbaarheid van het bereik, of zelfs van bepaalde afdelingen of personen.

Filters

Met deze module kunt u zelf bepalen welke nummers of naar welke landen uw medewerkers kunnen bellen.

Naamherkenning

Als u wordt gebeld dan gaat het LEF platform op zoek naar de naam van de beller, zodat u ziet door wie u gebeld wordt.

Extra Features


Openingstijden

Met behulp van openingstijden kunt u de inkomende gesprekken buiten de reguliere openingstijden doorschakelen naar een ander nummer, of naar de voicemail.

Meldtekst

Wat als alle medewerkers in gesprek zijn, dan wilt u natuurlijk u beller dit laten weten doormiddel van een vriendelijk stem die de beller vraagt om nog even aan de lijn te blijven.

Keuzemenu

Met deze functionaliteit kunt u uw bellers de mogelijkheid om te kiezen met welke persoon of afdeling ze willen worden doorverbonden.

Meeluisteren

Deze feature kan handig zijn om bijvoorbeeld te gebruiken om een collega in te werken op het gebied van uitgaande calls, of om mee te luisteren met een collega tijdens een moeilijk gesprek. Het is tevens mogelijk het gesprek op te nemen, zodat u het later altijd nog even kunt terug luisteren.

Wachtrij

Voor een beller is niets zo vervelend als een ingesprektoon tijdens het wachten. Trakteer ze op een mooi stukje muziek, u zult zien dat de beller het dan een stuk minder erg vindt om te wachten.

Conference Call

Deze feature zorgt ervoor dat u telefonisch kunt vergaderen. Het aantal gebruikers is onbeperkt.

Webhooks

De functie Webhooks maakt het mogelijk om allerlei handige opties voor je te koppelen. Een voorbeeld hiervan is de koppeling van uw CRM-systeem aan het telefonieplatform.

Na deze koppeling krijt u direct de klantkaart van ‘LEF ICT’ op het beeldscherm als u gebeld wordt door LEF ICT. Voortaan dus geen gezoek meer in papieren dossiers tijdens een telefoontje.

Andere handige functionaliteiten, die Webhooks mogelijk maakt zijn het ontvangen van een e-mail bij een gemiste oproep, het meten van telefoongesprekken in Google Analytics en het schakelen op basis van een externe database.

FAX

In sommige branches is het gebruik van een Fax nog steeds een must. Een goede optie zou dan Fax to mail en mail to fax voor u kunnen zijn. Inkomende faxes worden omgezet naar email. Zo mist u zeker nooit meer een Fax en het is ook nog eens direct digitaal beschikbaar.

CRM Integratie

Deze feature maakt het mogelijk om uw CRM-systeem te koppelen met het telefonieplatform. Koppelen met een ander systeem kan natuurlijk ook.

Tijdens het inbellen wordt direct de klantenkaart getoond, waardoor u de klant direct met naam kunt aanspreken, een totaal overzicht heeft van de diensten en/of producten die u levert, informeren naar de tevredenheid van de klant. De mogelijkheden zijn zeer uiteenlopend, maar een ding is zeker, het geeft uw bedrijf toegevoegde waarde.

Netnummer/postcode route

Met deze feature kunt u op basis van het netnummer of de postcode van de beller bepalen waarheen het gesprek moet worden gerouteerd. Belt er bijvoorbeeld iemand uit de regio Limburg, dan kun je deze beller automatisch met het filiaal in Limburg verbinden. Ook als iemand mobiel of met een privénummer belt, kunt u deze routering toepassen door de beller te vragen zijn postcode in te toetsen. Met de functie ‘Netnummer-/postcode routing’ kan het allemaal

Meer weten over LEF Voice?

Neem contact op met een van onze adviseurs en wij geven u er graag meer informatie over.