LEF Smart Klant Contact Center

Creëer de beste Customer Journey

Tegenwoordig wil de klant zelf bepalen op welke manier en welk tijdstip zij contact met u opnemen. De een pakt zijn telefoon de ander stuurt een e-mail en zelfs chat en sociale media worden gebruikt om te communiceren, zowel tijdens als buiten kantooruren.

Het is dus heel belangrijk om een platform te hebben wat al deze manieren van communiceren tegelijkertijd kan behandelen, en dan ook nog eens de klant voorop zet. LEF Smart Klant Contact Center is de oplossing voor al deze vraagstukken.

LEF Smart KCC herkent uw klant altijd en overal. Op het moment dat de klant ergens in uw systeem voorkomt dan weet het KCC dit al. En of de klant nu belt, appt, of social media als kanaal gebruikt KCC herkent de klant telkens weer.

Voordelen van LEF Smart KCC

  • U bepaalt zelf de juiste mix tussen de verschillende klantcontact kanalen en kunt met blending de werkzaamheden voor uw personeel afwisselen tussen outbound, inbound en mail.
  • LEF Smart KCC zorgt dat u altijd up-to-date bent door integraties met de meest gangbare communicatie kanalen.
  • Door de schaalbaarheid van de software én de inzichten uit rapportages bent u in staat tijdig de capaciteit van uw contact center aan te passen naar het klantcontact volume.
  • U kunt eenvoudig functionaliteiten aan- of uitzetten om te voorzien in de behoefte van uw klant op het juiste moment in de customer journey.
  • Per agent kunnen één of meerdere skills aangemaakt worden die gekoppeld zijn aan het Interactive Voice Response systeem (IVR) en de geavanceerde unified queue met prioriteit mogelijkheid.
  • Met behulp van de telefonische self service applicatie van Mtel kunnen vaak voorkomende vragen afgehandeld worden zonder dat er een medewerker aan te pas komt.
  • Stuur uw klantcontactomgeving centraal aan met behulp van één wachtrij voor de gehele organisatie, ongeacht het aantal vestigingen en het aantal agenten.
  • Voor een uniforme klantbeleving is het belangrijk dat klantinformatie tijdens ieder gesprek beschikbaar is en dat deze meegestuurd wordt indien een gesprek wordt doorverbonden.

Voordelen voor de ICT manager

Snel inspelen op veranderende marktomstandigheden in de klantcontact markt vergt veel van uw ICT-afdeling. Tegelijkertijd staat het budget onder druk en vragen veiligheid en privacy veel aandacht. Cloud contact center diensten geven u de ruimte om te focussen op de business.

  • Doordat cloud contact center geleverd wordt als een Software-as-a-Service (SaaS) dienst beschikt u altijd over de nieuwste software versie en functionaliteiten.
  • Uw ICT-personeel is geen tijd meer kwijt met het onderhouden van systemen en u hoeft geen personeel te trainen met (merk)specifieke IT & telecom kennis.
  • Heeft u nog dagelijks te maken met wijzigingen die de klantcontact manager direct doorgevoerd wil hebben? Dit behoort vanaf nu tot het verleden.
  • U investeert niet in een uitbreiding van uw bestaande contact center omgeving, maar u voegt eenvoudig gebruikers of functionaliteiten toe vanuit een maandabonnement.
  • De cloud contact center diensten van Mtel voldoen aan Nederlandse wetgeving, zijn ISO 27001 gecertificeerd en worden geleverd uit de Mtel trusted cloud.
  • Mtel hanteert stringente eisen rond security en privacy. Zo hebben wij goed ingerichte processen rond het uitvoeren van security-patches en updates binnen de vooraf besproken service window.

Wilt u meer informatie over KCC

Neem dan contact met ons op, onze specialisten vertellen u er graag meer over